Kampanie edukacyjne

Karolina Remiszewska / Project Manager

Kampanię „Pokochaj olej rzepakowy” realizujemy od 2011 roku na polskim, łotewskim i słowackim rynku dla Polskiego Stowarzyszenie Producentów Oleju. (...)

Weronika Janda / Senior Account Executive

Pod insprującą nazwą „Entuzjaści edukacji” kryje się dwuletnia kampania realizowana dla Instytutu Badań Edukacyjnych. (...)

Marta Wojtaś / Senior Account Executive

Projekt informacyjno – edukacyjny zrealizowany dla GSK, skierowany do rodziców małych dzieci oraz środowiska medycznego. (...)

Karolina Krzysik-Klemanów / Account Manager

Od 2013 roku w całej Europie obchodzony jest tzw. Testing Week, który ma na celu pomóc jak największej liczbie osób stać się świadomymi swojego statusu serologicznego (...)

Iga Krysa / Senior Account Executive

Geny tylko w 20% decydują o tym, jak funkcjonuje nasz organizm, zaś cała reszta to wpływ otaczającego nas środowiska zewnętrznego oraz diety. (...)

Anka Grabowska / Project Manager

Jak przekonać dzieci, że mleko i jego przetwory są spoko i warto je jeść? (...)

Weronika Janda / Senior Account Executive

Choć wiele osób twierdzi, że życie zaczyna się po pięćdziesiątce, na polu zawodowym dojrzały wiek nie zawsze jest atutem. (...)

Anka Grabowska / Project Manager

Trzyletnia kampania realizowana w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej i wsparciu funduszy europejskich. (...)

Sylwia Samborska / Account Group Manager

Żółty Tydzień to jedna z najstarszych kampanii edukacyjnych realizowanych przez GlaxoSmithKline. (...)