Kobiety na rynku pracy – managerki na dwóch lub więcej etatach. Co sprawia, że rosną w siłę i równie efektywnie zarządzają projektami w domu, jak i w pracy? (...)
Wystartowała kampania Organizacji Producentów Polski Karp, której celem jest promocja i edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonej akwakultury oraz walorów smakowych i kulinarnych karpia. (...)
Na konferencji prasowej online, która odbyła się 17 lutego br. przedstawiciele Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie wraz Nielsenem podsumowali rok 2020 w branży piwowarskiej. (...)
Raport wskazuje na najważniejsze problemy, z jakimi w dobie pandemii koronawirusa zmaga się przemysł piwowarski oraz wszystkie sektory zaangażowane w produkcję i sprzedaż piwa w Polsce. (...)
ANTYapps (Grupa Antyweb) wyróżnia najciekawsze aplikacje na rynku. W rankingu została wybrana aplikacja NexityVR, która umożliwia wirtualną wizytę w powstających inwestycjach i ułatwia wybór wymarzonego mieszkania. (...)
28 maja to dla Fundacji DKMS jedna z najważniejszych dat w kalendarzu. Tego dnia mocno solidaryzujemy się z Pacjentami, którzy w swoim życiu muszą stoczyć najtrudniejszą walkę – o zdrowie i życie. (...)
Zdrowie to temat, który bez wyjątku dotyczy każdego z nas, dlatego od początku współpracy z Grupą LUX MED, lidera prywatnej opieki zdrowotnej, przyświeca nam jeden cel - misja: edukacja. (...)
#WolęPiwo jako nowa platforma komunikacji branży piwowarskiej zadebiutowała na Kongresie 590 w podkarpackiej Jesionce. Strefę #WolęPiwo odwiedziło bardzo wielu gości tej edycji Kongresu, w tym Prezydent RP Andrzej Duda (...)
I Kongres BIOEXPO był trzydniowym wydarzeniem, które odbyło się w październiku 2019 roku w centrum targowym Ptak Warsaw Expo. Kongres towarzyszył pierwszym i największym w Polsce targom dla branży produktów organicznych, czyli BIO. (...)
„Od przyszłości piwa po piwo przyszłości – perspektywy rozwoju branży piwowarskiej” – to tytuł III Kongresu Pracowników Branży Piwowarskiej, który zorganizowaliśmy 11 czerwca 2019 roku w Warszawie. (...)
Nexity to wiodący developer na rynku francuskim. Od kilku lat znany także mieszkańcom Warszawy z takich osiedli, jak: Bianco, MY Bemowo czy Skylife. (...)
Naszym klientem jest Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie, skupiający czołowych producentów piwa: Kompanię Piwowarską, Grupę Żywiec (Heineken) oraz Carlsberga. (...)
Od początku 2017 roku jesteśmy odpowiedzialni za działania Public Relations firmy NEPI Rockcastle oraz siedmiu galerii handlowych z portfolio firmy, zlokalizowanych w różnych częściach Polski. (...)
#WIEM Z ONET to nowa kampania Onet.pl, wprowadzająca nowe logo portalu i nową ramówkę. Nasze zadanie wykraczało jednak poza prostą komunikację zewnętrzną. (...)
Kampanię „Zacznij dzień od szklanki wody” zaczęliśmy od komunikacji wewnętrznej tak, aby wszyscy pracownicy Grupy Danone stali się orędownikami jej idei. (...)
Kampanię LOVE BEER skierowaliśmy tylko do kobiet, pokazując im zupełnie nowe, inspirujące oblicze piwa: piwne style, piwne smaki, piękne szkło oraz beer & food pairing. (...)
Europejski Fundusz Leasingowy jest pionierem leasingu w Polsce i niekwestionowanym liderem tego rynku. Przez kilka lat współpracy z Klientem realizowaliśmy działania w obszarze PR korporacyjnego i produktowego. (...)
Długoterminowy program informacyjno-edukacyjny realizowany dla GlaxoSmithKline, którego celem jest budowanie wiedzy na temat wartości profilaktyki szczepiennej. (...)
Wizerunek marki Falvit budowaliśmy od kilku lat. To była kolejna odsłona kampanii, w której postawiliśmy na siłę kobiecości, tym razem nawiązując do estetyki filmowej. (...)
Naszym celem było przeciwstawienie się niebezpiecznemu trendowi organizowania przez rodziców „ospowych przyjęć”, podczas których zdrowe dzieci odwiedzały dzieci chore na ospę wietrzną, aby w ten sposób zarazić się wirusem. (...)
Falvit to marka witamin towarzysząca polskim kobietom od pokoleń. Kiedy zaczynaliśmy pracę dla Falvitu, jego wizerunek był nieco przykurzony i staromodny. (...)