Social Media i Influencerzy

Karolina Nowak / Senior Account Executive

Są takie rozmowy, które zapadają w pamięć. Są takie historie, które pokazują, jak wielką moc ma bezinteresowna pomoc. I wreszcie - są takie formaty, dzięki którym możemy dotrzeć do wielu osób i pokazać, jak niewiele trzeba, żeby uratować komuś życie! (...)

Ewelina Roguska / Senior Account Executive

„Kobiety w męskich oczach” na kartach Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter, czyli polski kalendarz „Pirelli” (...)

Karolina Nowak / Senior Account Executive

Sprawdziliśmy, kto jest jest gotów dołączyć do bazy dawców szpiku w ramach noworocznych postanowień. (...)

Karolina Nowak / Senior Account Executive

Kampania "Antykoncepcja szyta na miarę" w mediach społecznościowych (...)

Sylwia Samborska / Group Account Manager

Uczymy, jak nie marnować żywności w nowej kampanii dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (...)

Marzena Żeligowska / Senior Account Executive

Nowy hasztag w socialach i akcja Fundacji DKMS z influencerami (...)

Marzena Żeligowska / Senior Account Executive

Po co? By zbadać wzrok. (...)

Ewelina Roguska / Account Executive

Gotujemy z Darią Ładochą i olejem rzepakowym! (...)

Agnieszka Oryszczyn / Senior Account Executive

Zapraszamy w podróż po piwnym świecie na Facebooku! (...)

Marzena Żeligowska / Senior Account Executive

„Antykoncepcja szyta na miarę” to kampania, którą realizujemy dla firmy Gedeon Richter. (...)

Iga Krysa / Senior Account Executive

Pracując dla marki MIO od blisko dwóch lat zostałam mianowana „panią gadżet” naszej agencji. (...)

Kasia Haładej / Senior Account Executive

Media społecznościowe są jednym z kluczowych kanałów komunikacji i edukacji konsumentów w ramach kampanii „Pokochaj olej rzepakowy”, którą realizujemy kolejny rok. (...)

Anka Grabowska / Project Manager

Kongres Branży Piwowarskiej był okazją do podsumowania minionego ćwierćwiecza w przemyśle piwowarskim. (...)

Weronika Janda / Senior Account Executive

Uwaga! Bloger za kierownicą! Trzech zaprawionych w motoryzacyjnych bojach blogerów, do tego dwoje statystów i pies. (...)

Marzena Żeligowska / Senior Account Executive

To była bardzo feministyczna kampania z udziałem bezkompromisowych blogerek, które, tak jak ich czytelniczki, „nie łykają” głodnych kawałków w związkach. (...)